کـآش میـבـآنـِـستـــے

کـآش میـבـآنـِـستـــے

 
کـآش میـבـآنـِـستـــے בُنـیـآے مـَלּ
 
 
בر لـَبـخـَنـבهـآے تــُو گرفـتـَלּ
 
 
בستـآنـَت خُلـآصــﮧ میشـَوב ....
 
بــِﮧ هـَمیـלּ سـآבگــے.......
 
 
بـَرـآے تـَمـآم لـَحظــﮧ هـآے بـآ مـَלּ نـَبوבنت
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

سودا
ساعت19:12---10 ارديبهشت 1393
بعضی خاطرات تمام نمی شوند تمامت میکنند...

shima
ساعت21:23---1 ارديبهشت 1393
روزی خواهد آمد که دردم را بفهمی
روزی که دیگر هیچ دردی را نمی فهمم !


الناز
ساعت20:25---20 فروردين 1393
آنكه دستش راآنقدرمحكم گرفته اي ديروزعاشق ديگري بود...دستانت راخسته نكن...محكم ياآرام،فردا تو هم تنهايي

































ترلان
ساعت1:04---18 فروردين 1393
هرگز بر روی ساحل ننوشتم دوستت دارم

زیرا با اولین موج دریا پاک میشود

هرگز بر روی خاک ننوشتم دوستت دارم

زیرا با اولین قطره باران پاک میشود

دوستت دارم را بر قلبم نوشتم

تا هرگز پاک نشود


asal
ساعت19:07---16 فروردين 1393
سلام عاطفه جونم خوبی؟
عزیزم من وبم ی مشکلی پیدا کرده عوضش کردم
این وبه جدیدمه
لینکت کردم شمام وبمو لینک کن

rock-girl.loxblog.com


محمدهیچکس
ساعت22:56---14 فروردين 1393
کاش کاش کاش
از این کاش گفتن ها خسته ام
دلم حقیقت میخواهد نه کاش کاش...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, ساعت 3:29 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |