لیــواטּ شیــر شڪلات

لیــواטּ شیــر شڪلات

ﺧﺴﺘـہ ﻭ ﮐﻮﻓﺘـہ ﻣﯿﺎﺩ ﺧﻮﻧـہ


ﺁﺭﻭﻡ ﮐﻠﯿﺪﻭ ﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﭽﺮﺧﻮﻧـہ



ﺗﻮ ﻣﺚ ﻫﺮ ﺷﺐ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺷﻮ ﻣﯿﮑﺸـے


ﻣﯿﺒﯿﻨـے ﺑـے ﺣﻮﺻﻠـہ ﺑﻬﺖ ﺳﻼﻡ ﻣﯿﮑﻨـہ


ﺗﻨﻬﺎ ﺣﺮﻓـے ﮐﻪ ﻣﯿﺰﻧـہ:


ﻣﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﺵ ﻣـے ﮔﯿﺮﻡ ﻣـے ﺧﻮﺍﺑﻢ


....


ﺧﻮﻧـہ ﺗﻮ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﻄﻠﻖ ﻓﺮﻭ ﻣﯿﺮه!


ﺣﺘـے ﺻﺪﺍے ﺗﯿﮏ ﺗﺎﮎ ﺳﺎﻋﺘﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﻨﯿﺪﻩ


ﻧﻤﯿﺸـہ!


ﺑـے ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓـے ﺑﺮے


ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺸـے


ﻋﺼﺒﺎﻧـے


ﺣﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭے


ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﻣﯿﮕـے


ﺑﻪ ﻣﻦ ﭼـہ , ﮐﻮﻩ ﮐﻪ ﻧﮑﻨﺪﻩ , ﺳﺮ ﮐﺎﺭ


ﺑﻮﺩﻩ,ﺣﻮﺻﻠـہ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ


ﻣﯿﺸﯿﻨـے ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﻭﻟـے ﺑﺎﺯ


ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺸـے ﻭ ﻣﯿﺮے ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧـہ


ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﯿﺮ ﺷﮑﻼﺕ ﺭﻭ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨـے ﻭ ﻣﯿﺰﺍﺭے ﺭﻭ


ﻣﯿﺰ


ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﮕـے ﻣـے ﺯﺍﺭﻡ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ !


ﺧﻮﺩِ ﺧﺴﺘﺶ ﺗﻨﻬﺎﯾـے ﺑﺨﻮﺭﻩ !!!


ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺳﺖ ﺭﻭ ﺩﻭﺭ ﮐﻤﺮﺕ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨـے


ﺳﺮﺗﻮ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻭﻧـے


ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺧﻢ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺘـہ


ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ ﻭ ﻣﯿﮕـہ


ﮐِـے ﺩﯾﺪے ﻣﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﯿﺮ ﺷﮑﻼﺗﻤﻮ


ﺳﺮ ﺑﮑﺸﻢ !!!؟


ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪے ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺧﻤﺎﻟﻮﯾـے


ﺑﺰﻧـہ ﺯﯾﺮ ﺧﻨﺪﻩ ﻭ ﺑﮕـہ


ﺁﺧﻪ ﻗﻬﺮﻡ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘـے..ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣـے ﺩﻭﻧﻢ ﺩﻟﺖ


ﺑﺮﺍﻡ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ


ﺑﻐﻠﺖ ﮐﻨـہ ﻭ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧـہ


ﺩﯾـــــــــﻮﻭﻧـــــــــــہ ﺗﻮ ﻭﺍﺳـہ ﻣﻦ ﻫﻤـہ


ﺩﻧﯿﺎﯾﯿــــــــــــــ


ﺑﺨﻨﺪے


ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺨﻨﺪے


ﺑﺨﻨﺪﻩ


ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺨﻨﺪﻩ


ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎدﮔـے


ﻗﺪﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ


ﺯﻧﺪﮔـے ﺭﻭ ﻣﯿﺸـہ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﻧـہ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﯿﺮ


ﺷﮑﻼﺕ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﮐﺮﺩ

 

 



نظرات شما عزیزان:

ravani
ساعت7:12---29 خرداد 1395
شدیداً به این نتیجه رسیدم که

روزگار اصن به سایزِ [̲̅ک̲̅][̲̅و̲̅][̲̅ن̲̅][̲̅ت̲̅] نگا نمیکنه

فقط جـِـــرِت میده لامصب


nasim
ساعت23:25---7 اسفند 1394
دقیـقا رسیدَم‍ـ به‍ـ‌ بُن بستـ زندگیـم
نهَـ حقـ رسیَدن دارَمـ
نَه‍ـ توان فراموش‍ کردَن


nasim
ساعت23:22---7 اسفند 1394
کنارم نیستی اما

در من "تو"یی هست که
صبح ها با من از بستر برمی خیزد
و
روزها سایه وار همراهیم می کند


کنارم نیستی اما

در من "تو"یی هست که
غروب ها
اندوه تنهایی ام را نظاره می کند
و
شب ها
تمام دهلیزهای خوابهایم را قدم می زند

کنارم نیستی
اما...



nasim
ساعت23:22---7 اسفند 1394
من اگر حوا شوم...........!
این بار طغیان میکنم!!
سیب را از شاخه می چینم..........!!
ولی تقدیم شیطان میکنم!!!!
گر بخواهد کس مرا بیرون براند زان بهشت.........!!
هر چه را دستم رسد.............!!
ویران ِ ویران میکنم!!!
دلبری ها میکنم در کار آدم دم به دم.........!!
بی گمان او را به زور..........!!
همدست شیطان میکنم!!!!
من که حوایم.........!!
به راه وسوسه یا سادگی............!!
هرچه باشد کار خود بر خویش.........!!
آسان میکنم...!!!!!!
چون میسر شد به کامم.........!!
راندن شیطان و مرد........!!!
آن بهشت تازه را..........!!
همچون گلستان میکنم!!!!!!
هرچه را دیدم از آدم.............!!
من در این خاک بلا......!!!!
در بهشت دلکشم این بار جبران میکنم............!!
حکم میرانم..........!!!
از ین پس بر زنان مهر و وفا........!!
عاشقی را همدلی را.....!!
رسم اینان میکنم!!
حال اگر آدم خیالش بود تا آدم شود.............!!
با خدا یک مشورت.........!!!
در کار ایشان میکنم....!!!
دست آخر این بهشت............!!
اما بدون هرکلک..........!!
های......!! آدم گوش کن!!!
من باز عــصــیـان میکنم ......!!!!


بهمن
ساعت12:02---21 بهمن 1394
دو تا دستاشو مشت کرد جلوم گرفت و گفت:

اگه بگی گل کدومه می مونم ...!

چه انتخاب سختی بود

ترس از دست دادنش تمام وجودمو فرا گرفته بود ...

برای از دست ندادنش محکم زدم پشت دست چپش

و گفتم این گُله ...!

دستشو باز کرد ...

گل بود!

اشکام روی گونه هام جاری شد

حواسش نبود، وقتی با دست راستش اشکامو پاک کرد

فهمیدم تو دست راستش هم گل بود

«آنکه تو را می خواهد، به هر بهانه ای می ماند»

سلام مهربون وقتت بخیر[لبخند][گل]


تڪ دפֿـتر جهنܢܢ
ساعت20:50---20 بهمن 1394
مهم نیست چند سالته ،
وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی،
بهت میگن “آدم”


asali
ساعت14:24---14 بهمن 1394
دّخّتّرّ یّعّنّیّ کّوّتّاّهّ نّیّوّمّدّنّ وّقّتّ مّنّتّ کّشّیّ

asali
ساعت14:24---14 بهمن 1394
×هَـرچـی تـو آیـنهـ بـِ خـودمـٌ نِگاهـْ میکُنـَمـْ× •ایـنْ چـِشایـِ مِشْکیهـ غَمْگینـ و یادمـْ نِمـیاد•ْ #dlm

asali
ساعت14:23---14 بهمن 1394
#[زِنْدِگی] خوبِه کِه چِرا #سَخْتِش میکُنی [مَشْتی] هَرچی #دُنیا †ناراحَتِت† کَرد #بِخَند اونقَدر⇋ کِه [خُودِش] #خِجالت بِکِشِه ⇜[حاجی] دُنیا اَرزِشِ #اَشکاتُو نَداره مُطمَعِن باش #[هِه] :

asali
ساعت14:23---14 بهمن 1394
هیشکــــی مِثِ مَن عَ نَبودِت کَلافِهـ نـــــــی . .. ~ریهـ هامـ ب ِ fuCk رَفـ . ..~ بَرگَـــــرد لَنَتـــی

asali
ساعت14:22---14 بهمن 1394
وَقْتْی‍ْ بِهِتْ‍ فِک‍ْ مْیْکُنَم‍[!] یِه‍ْ جْوُرِ خْوُبْی‍ْ[!] حْآلَمْ‍ بَدْ مْیْشِھْ[؟!]

دختر خیال پرداز
ساعت14:20---14 بهمن 1394
گاهی در نبود تنها یك نفر...
گویی جهـــان به تمامی خالی ست...


دختر خیال پرداز
ساعت14:20---14 بهمن 1394
ــگذار هر كسى هر چه دوست دارد بگوید ، مهم
این است كه تــو در دل منى ، تو دردانه ى منى و
من از تمام خوبى ها و بدى هاى این دنیــا فقط و
فقط تو را مى خواهم ، گر چه نــه اسمت در كنـار
اسم من ، نه سقفت هم سقف من و نـــه دستت در
دستان من باشد .
و من هـر شب با خیال تو سر بر بالین مى گذارم
و امیدم این است كه فردا به هم خواهیم رسید و
نمى دانم وقتى به تو رسیدم ، دیگر با چه امیدى
سر بر بالین بگذارم ........!!!!


دختر خیال پرداز
ساعت14:14---14 بهمن 1394
من عاشق زمستانم
عاشق اینکه ببینمت در زمستان آرام راه می روی که سر نخوری!
گونه هایت از سرما سرخ شده است
سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای
دست هایت در جیبت به هم مچاله شده
معصومانه به زمین خیره ای
چه قدر دوست داشتنی شده ای
حرفم را پس میگیرم
من عاشق زمستان نیستم، عاشق توام …


دختر خیال پرداز
ساعت14:13---14 بهمن 1394
شعرها را...
ورق ورق دور بریز!

بیا کنار خودم,
روی این قالیچه بنشین!

آری!
همان که تار و پودش را
باهم بافتیم!

حرف زیاد دارم بانو!

زیر کتری حوصله را روشن کن!

میخواهم تا خود صبح
روی دامنت
استکان, استکان بغض بریزم!


دختر خیال پرداز
ساعت14:13---14 بهمن 1394
مرا آرام بخوانید.....
تمام نوشته هایم از خـــــــســــــــتــــــــگـــ ــــی درد میکند. . .
تنهایـــــــــی
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...!
و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام... ツ ツ
تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....
دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس....
نمیــــفروشــــــــم تنهایی ام را...!!! ツ ツ
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
این روزها مـــــــن حوصله ی خودمم راهم ندارم ..


nasim
ساعت21:55---13 بهمن 1394
⇜فانتِــــِْـِْـِْـِْـِْــʘ͜͡

nasim
ساعت21:54---13 بهمن 1394
کسی رو
به زور
نمیشه عاشق کرد...
یه وقتایی
یه چیزایی سهمت نیس
بفهم...
شایــــــــد براش خوبتــــــــــــرین باشی
ولی فقط یه آدم خوبـــــــــی
همین...
تو رو بخــــــــاطر خوبیهات میخـــــــــــــــــواد نه عشق...
اگه نمـــــــــــیگه برو..چون روش نمیشـــــــه...
تو فقط یه جایگـــــــزینی نه عشــــــــق...
اینو یادت باشـــــــــه...


nasim
ساعت21:54---13 بهمن 1394
مُهـــــمــــ نیســـــتـــ..
پیشـــمـــــ نیستــــــ


nasim
ساعت21:53---13 بهمن 1394
یهِ دُختَرآیے هَستَـن خِیـلے مَغرؤرَن

بهِ کَسے رؤ نِمیـدَن

زؤد عَصَبْے میشَن

تآ یهِ چیزئ میگے تُند تُند جَؤآبِتؤ میدَن ، لَجْبآزَن

اینآ هَمؤنآییَن کهِ بآ آهَنگ غَمگین گِریهِ میکُنَن

ىهِ دُختَرآیے هَستَن ؤقتے بآ عِشقِشؤن دَعوآشؤن میشه

میگَن مُهِم نیسْ ؤلے أز دَرؤن آتیش میگیرَن

یهِ ؤَقتآیے میگَن خؤآبَم میآد

ؤلے تآ صُب آهَنگ گؤش میدَن و أَشکْ میریزَن

اینآ هَمؤنآییَن کهِ یهِ رؤزئ یَؤاشَکے عآشِقْ شُدَنُ

بهِ کَسے نَگُفـتَنْ اینآرؤ أذیَت نکُنین اینآ غُصهِ هآئ یؤاشَکے زیآد دآرَن


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:46---13 بهمن 1394
پشت هراینه فردیست؛

که توانی برای افشای حقیقت درون ندارد!


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:43---13 بهمن 1394


دختـــــر اگـــه یه نــاخـــنــش بشـــکنـــه

۹تــــــــــای دیگــه روهـــــــمـ میـــــگیرهـ

حــــــــالاحســـــاب کـــــن ببیــــن

اگـــــهـ دلـــــــش بشــــکنــــه

چــــی کـــــــارمیـــــــکنهـ؟!


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:42---13 بهمن 1394


⌈مـــن⌉

هنـــوزهـــــمـ

مثــــل قــــدیما مــــهربــــونــــمـ…

فــــقط کســـی

صــــــدام نمیکنــــهـ

مهــربونــــــمـ…∴


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:42---13 بهمن 1394
هووووی دنیــاااااااااا
←منو یادته؟→
همونی که هیشکی از چرت و پرتاش و مسخره بازیاش امون نداش… !!!
همونی که همیشه کلی انرژی داش… !!!
همونی که همه آرزو داشتن یه ساعت به جاش بودن از بس که شاد بود…!!!
همونی که از دیوارِ راست بالا میرفت … !!!
بدجور شکستیمو زمینم زدی…
بدجــــــــــور…..


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:36---13 بهمن 1394
عــامو …..
شـایَـد بنالم از رفتن کسی امّــــا…
نمیمالم واسه موندن کسی….


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:35---13 بهمن 1394


یه عده رو دوس داری…

از یه عده متنفری….

یه عده ی دیگری هم هستن ازاینکه دوسشون داری متنفری…


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:34---13 بهمن 1394


بعضــــــــــی پسرا هَــــــــــم هستن کہ فک میکنن↯↯

اگہ یه دخٺــــــــــر از کنارشون رد شه بهــــــــــش تیکه نندازَن

امتیاز اون مرحلہ رو از دســــــــــت میدن هــــــــــہ…ツツツ


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:33---13 بهمن 1394
دیروز یه گلابی از رو درخت افتاد رو سرم…
.
.
.
.
.
.
.
.
خوردمش…
فقط به خاطر شما…
نمیخواستم یه قانون دیگه به فیزیک اضافه کنم…


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:32---13 بهمن 1394


امروز صبح خدا را دیدم که قوز کرده با پالتوی مشکی بلندش؛

سرفه کناندر حیاط از کنار دو سرو سیاه گذشت

و رو به ایوانی که من ایستاده بودم آمد ؛

آواز که خواند تازه فهمیدم پـدر را با او اشتباهی گرفته ام…


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:31---13 بهمن 1394


از پســــری که عرضــه نــــداره اخــــمتو وا کنـــهــ

………………………………………………


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:30---13 بهمن 1394


دو نفـــرو هـــرگـــز نمی بخشمـــــــــــــــ…

¦ یــکی کســی که پشت سـرم حرف زد ¦

¦ یــکی اون کســــــی که حرفشــو باور کـرد ¦


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:29---13 بهمن 1394
حتــــــــــ ــــ ــــی روز مرگ هم تفآهم نخواهیم داشت،
من سفیــــ ـــــ ــــــد می پوشم….
و تو ســـــــ ــــــــــ ـــــــــ ــــــ ـــــــــــــ ـــــ ــــیاه!!!!


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:28---13 بهمن 1394


اَََگِِِـــه حوصِِِلََشــــو نداری√

بِِِِهــــِِش بِِگــــــو☞↺

اََمـــــــــّـــا۰۰↶

هیـــْْْــچ وَََقـــْْـت جُــوری۰۰↯

رفتار نکــــــــــــــن ⇘

کِِِـــه حِِـــس کُـنه اضافســــت✘


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:22---13 بهمن 1394


× چــاقــویی کـــهـ دســتم را بـــرید دور انــداختـــم ×
∴ وای بـــه حالــــ تـــو کـــه قلبــــمـ را شـــکستــــی ∴
پـــــسـ…

↓↓↓↓↓↓↓↓↓
⌈بـــه آشـــغـــالـــی ســـــلامـ کـــــــن⌉


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:22---13 بهمن 1394


☜ . مــَن . ➣

‌هـَـمـون اِتـِـفـــــاقـــــے بـــــــودَم

ڪـهـ اُفـتـــــاد ُ شــِــــڪـَـســــت ‌ツ


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:20---13 بهمن 1394


..رِفــــــــــْیـق…{↱}

بِـه مَــســـــــــــخَرِه بـْـازیــام نِـــــگْا نَـکـُن

.مَـــــنَـم بـَعـضــــــ.ـــــــــْی وَقـــْــتـا خِــــــْــــیـلـْے دِلـَــــْم مـیـگــــْـیــرِه ..


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:17---13 بهمن 1394
شمع ای دوست دیرینه ام
شمع ای نوای دلنشین دلم
شمع ای آرزوهای من نهفته در دلت
شمع ای راز دار همیشگی ام
امشب با توچه حرفهایی که نگفتم
همه سکوت بودی تو
و همه حرف بودم من
همه اشک بودی تو
وهمه درد بودم من
چه شد امشب مرا؟
نمیدانم!
شمع ای سنگ صبور دردهایم
شمع ای سوخته در حرفهایم
چه گذشت میان من وتو امشب
نمیدانم!
هر سال همین موقع من وتو در خلوتی بکر
کنار هم و چشم در چشم
مینشینیم وحرفهای زیادی برای گفتن داریم
شمع ای راز دار من!
اما دریغ از سالهای گذشته و از حرفهای تکراری من برای تو!
توهم خسته ای از راز داربودن من
میدانم!
تحمل کن این سنگینی بغضم را
تو بجایم گریه کن ای شمع
برایم گریه کن
اشکهایت را هیچوقت نمیتوانم پاک کنم
برایم تا ابد تا تمام شدنت گریه کن
من هنوزهم به پایت نشسته ام
برایم گریه کن!
شاید خدا اشکهایت را دید!
شاید ازتو پرسید دلیل گریه های هرساله ات را!
شاید خدا مرا پیدا کرد!
گریه کن
برایم تا ابد تا تمام شدنت گریه کن
من هنوز به پایت نشسته ام!


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:16---13 بهمن 1394
از خرمی و سبز بهار تو چــــــه گویم

حیران شده ام از تو و کار تو چه گویم

رفتی ونگفتی تو چــــرا نیک وبدم را

آهوی فراری زفـــــــرار تو چه گویم

دیدار تو چون باغی و روییدن سبز است

خارم تو مزن از تو وخار تو چه گویم

کبرای سر دوش تو با کینه زهر است

لرزد تنم از هیبت مار تو چه گویم


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:16---13 بهمن 1394
اگر میخواهی خوشبخت زندگی کنی ،
هیچ وقت خودت را با کسی مقایسه نکن ...
و ،
هرگز کسی را با خودت مقایسه نکن ،
خوب یا بد ، زشت یا زیبا ...
تو خودت هستی ، خود ِ خودت ...
خیلی وقت ها برای مردم زندگی میکنیم ،
از امروز تمرین کنیم تا برای خودمان باشیم .


دختر خیال پرداز
ساعت16:35---13 بهمن 1394
بعضی از آدم ها ادای انسانهای بزرگ را در می آورند و مثل آنها لباس می پوشند و حرف می زنند و فکر می کنند که بزرگ شده اند ولی آها گربه هایی هستند که فقط شبیه ببرهایند.

دختر خیال پرداز
ساعت16:34---13 بهمن 1394
جریمه غلطهای دیکته نوشتن چندبار از روی لغت های صحیح بود. اگر می توانستیم آدمهای خلافکار را هم مجبور کنیم چنبار کارهای خوب را تکرار کنند شاید آنها هم در زندگی یاد می گرفتند که چطور می شود دیکته بدون غلط نوشت.

دختر خیال پرداز
ساعت16:34---13 بهمن 1394
برای رسیدن به سرچشمه ی وجود باید قدرت و جرأت شنا کردن در مسیر خلاف رودخانه را داشته باشی

دختر خیال پرداز
ساعت16:34---13 بهمن 1394
مادرها بچه ها را به دنیا می آورند و حضرت عزرائیل آدمها را از این دنیا می برد، نمی دانم کدامیک مهربان ترند.

دختر خیال پرداز
ساعت16:33---13 بهمن 1394
لــَــــــعـنـتـــــ✖(!)


بــہ روزهــایـے کــہ ...



دلـــِـت از خـــُـدا هم پُــــــره



آدمـــا کــہ جــاے خــــــود


دختر خیال پرداز
ساعت14:26---13 بهمن 1394
حدود پرزدنم را به من نشان داده ست



همان كه بال نداده ست و آسمان داده ست!



همان كه در شب یلدا به رسم دلسوزی،



چراغ خانه مارا به دیگران داده ست



به چیست ؟ دلخوشی مردمی كه در همه عمر،



به هر معامله ای هر دو سر زیان داده ست!



كدام طالع نحس است غیر بی عاری؟



كه رنج كشت به من ، ماحصل به خان داده ست



به خان ! كه مرگ عزیزان و گریه های مرا،



شنیده است و مكرر سری تكان داده ست!



همان كه غیرتمان را گرفته و جایش،



به قدر آنكه نمیریم آب و نان داده ست!



به ناله ای و به خطی بگوی دردت را



بسا هنر كه طبیعت به خیزران داده ست!



زخون پای من و توست در سراسر دشت



كه هر چه بوته ی خار است زعفران داده ست!



اگر بناست نمیریم جان برای چه بود؟



وگر بناست ببندم چرا دهان داده ست!؟



"بكوش خواجه و از عشق بی نصیب نباش"



كه این صفا به غزلهای من همان داده ست!


romisa
ساعت14:00---13 بهمن 1394
ﺳـﺎﻟـهاﺭﻓـﺖ ﻭ ﻫﻨﻮز...
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﭙﺮﺳـﺪ ﺍﺯ ﻣﻦ...
ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮۀ ﻋﺸـﻖ ﭼﻪ ﻫـﺎ ﻣـﯽ ﺧﻮﺍﻫـﯽ...
ﺻﺒـﺢ ﺗﺎ ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﺷـﺐ ﻣﻨﺘﻈﺮﯼ...
ﻫﻤـﻪ ﺟﺎ ﻣﯽ ﻧﮕﺮﯼ...
ﮔـﺎﻩ ﺑﺎ ﻣـﺎﻩ ﺳﺨﻦ ﻣـﯽ ﮔﻮﯾـﯽ

ﮔﺎﻩ ﺑﺎ ﺭﻫﮕﺬﺭﺍﻥ ، ﺧﺒﺮِ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﺍﯼ ﻣـﯽ ﺟـﻮﯾـﯽ
ﺭﺍﺳﺘﯽ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﺍﺕ ﮐﯿﺴـﺖ?
ﮐﺠﺎﺳـﺖ...؟
ﺻـﺪﻓﯽ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎ ﺍﺳﺖ...؟

ﻧﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﻧـۀ ﻓﺮﺩﺍﻫﺎﺳﺖ...
ﯾﺎ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﺯِ ﺍَﺯﻝ ﻧﺎﭘﯿـﺪﺍﺳﺖ...

#قيصر_امين_پور



مائده
ساعت11:57---13 بهمن 1394
سلام عزیزم آپم خوشحال میشم بیای

مائده
ساعت11:55---13 بهمن 1394
روزگاری خواهد رسید...

همچنان که در آغوش دیگری خفته ای...

به یاد من...

ستاره هارا خواهی شمرد تا آرام شوی!

دلت هوایم را خواهد کرد...

به یاد خواهی آورد با هم بودن هایمان را...

به یاد خواهی آورد خنده هایم را...

به یاد خواهی آورد اشک هایم را...

مطمئنم در آن لحظه در دلت میگویی: من تو را میخواهم!


soheyla
ساعت9:59---13 بهمن 1394
مـیـشـنـَوَمــ صـِدـای بـارونـــ

مـیـبـَنـدَمــ چـِشـمـامـو آرومــ ـ

مـَـنـمُ یـه دِل دـاغـونــ ـ ×


soheyla
ساعت9:58---13 بهمن 1394
ھميشــہ از اينڪہ ڪســايے ڪہ دوســشون دارم از دســــت بــــدم ميتــــرســـم
ولــــے بعضـــے وقـــتا از خـــودم میـــــــپــرســــم ....
ڪــســــے...
هســــت....
ڪــہ از...
از دســــت...
دادن مــــن ....
بتــــــرسہ....
جــوابـــش سختــــہ
!!؟؟؟هعی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394برچسب:, ساعت 5:47 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |