تو عوض شدی نگو نه! عزیزم بگو که چت شد؟
تو نخواستی یا دل من اشتباهی عاشقت شد؟
دلتو به قلب تنهام نسپردی و سپردم
حالا میفهمم که اصلا من به درد تو نخوردم
چرا باید کسی جز من توی قلبت تو بشینه؟
تو سرت یه جائی گرمه فرق من با تو همینه
وقتی میگم جز جدائی بخت ما راهی نداره
دوست دارم به جای دستات ایندفه اشکات نذاره
چی میشه وقتی که تنهام توی اوج گوشه گیری
تو بیای آروم کنارم دستای منو بگیری؟
چی میشه وقتی که نیستم بری گوشه ی اتاقت
از رو دلتنگی مثل من گریه ها بیان سراغت
چی میشه بشنوم از تو کسی غیر من نداری؟
خیلی دوست دارم بجز من به کسی محل نذاری
خیلی دوست دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره
تا بهت میگم خداحافظ دوست دارم گریت بگیره
تو عوض شدی و دیگه نیستی اون آدم سابق
حالا تو سردی و بی مهر ولی من عاشق عاشق
فکر میکردم که میمونی تا ته قصه کنارم

کاش میدونستی که بی تو من چقدر بی کس و کارم
گفته بودی که دل تو تا تهش همیشه با ماست
اما خوب نگفته بودی آخر قصه همینجاست

 

 

 

 


فکر من پر شده بود از این یه مشت امید واحی
کاش از اول میدونستم تو رفیق نیمه راهی
چی میشه واسه یه بارم چشم براه من بشینی؟
یا شبا وقتی که خوابی خوابای منو ببینی؟
خیلی حرفا توی قلبم هست هنوزم که هنوزه
نمیخوام اصلا بدونی که دلت واسم بسوزه
دوست دارم بعد یه چند وقت که منو ندیده باشی
وقتی که میای سراغم به خودت رسیده باشی
دیگه من حرفی ندارم، ای خدا به من نظر کن
حرفای مونده تو قلبم روی احساسش اثر کن
هرجوری دلت میخواد باش ولی خوب بمون کنارم
مشکلم اینه که جز تو هیچکسی رو دوست ندارم
 
 
 
 

رفتي  سفر باز منو يادت رفت

      شرطاي عاشق بودنو يادت رفت

             رفتي  سفر چيزاي تازه ديدي

                   ديدي و خط رو اسم من کشيدي

                          رفتي سفر ترانه ها يادت رفت

                                 تک تک عاشقانه ها يادت رفت

                                       سپردي عشقم و به آب  ودريا

                                                قلب مو جا گذاشتي لاي  ابرا

                                                       نگاه مو دادي به باد  و بارون

                                                               عين  يه  عابر گوشه  خيابون

                                                                       رفتي سفر  بدون  يه  خاطره

                                                                               ميخواستي عشقم ازتو فکرت بره

                                                          رفتي سفر منو فراموش کني

                                               به حرف آدم عاقلا گوش کني

                                   رفتي  سفر ببيني  اين  ديونه

                       تا کي ميخواد منتظرت بمونه

            رفتي سفر اشکم و در بياري

گفته بودي  طاقت شو نداري

         رفتي سفرنه خبري نه چيزي

                   انگارنه انگارکه برام عزيزي

                          رفتي سفرخيلي چيزا يادت رفت

                                   انگار تمام قصه ها يادت رفت

                                             قولاتو انگار دادي  دست  نسيم

                                                      دورغه که بگم به هم مي رسيم

                                                                عشقموبخشيدي به کوه ودره

                                                                        حتي منودوست نداري يه ذره

                                                                  رفتي سفر جاي  منو  گرفتن

                                                        تمام    دنياي    منو    گرفتن

                                                 خبر نداشتم ميري  تنها  ميشم

                                        تنهاترين   عاشق   دنيا  ميشم

                                گفتي که با سفر عوض نميشه

                      عشقي که ميمونه واسه هميشه

          رفتي وحرفات مثل برفا آب شد

                  آسمون انگار رو سرم خراب شد

                           تمام اين حرفاي خوب  يادت رفت

                                     قصه دريا وغروب يادت  رفت

                                               پاييز وبرگاي  طلا  يادت  رفت

                                                        انگار  تمام  ماجرا  يادت  رفت

                                                                  سپردي   قلبتو به   قلب   ديگه

                                                          شايد  بهت  حرفاي   بهتر  ميگه

                                                   رفتي وپا  رو  روياهام  گذاشتي

                                          تا ته دنيا  چشم  به رام  گذاشتي

                            سفر  بده   کاش   نميرفتي   سفر

               خيليه   که  از  تو   ندارم    خبر

     منم ميخوام  برم  يه  جاي  خلوت

           بگم به هرچي قهر و دوري  لعنت

                  همين روزا  تو  داري  برميگردي

                           ببين با عشق و زندگيم  چه کردي

                                    بيا  بگو  هنوز  منو  يادت  هست

                                              هنوز ميشه يه عهد  نقره اي  بست

                                                         يا  نميريم  يا  ديگه  با  هم   ميريم

                                                                  چون همو يادمون  نره  کم
  ميريم
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 7 تير 1392برچسب:, ساعت 7:31 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |