یک خداحافظی بی دلیل …دل تمام سلام هایم را شکست
 
 
دلتنگ که باشم،ساده ترین حرفهاهم اشکم را درمی آورد،یادتوکه جای خوددارد
 
 
وقتی بمیرم به بهشت میروم چون این دنیا در جهنم زندگی کردم
 
 
حرفهای دلم را انبار میکنم،این روزها هرچه را انبار کنی..گرانتر می برند
 
 
خدایا مرسی دیگه غم میل ندارم ، میشه یه پیک مرگ بریزی؟
 
 
 
یک ساعت که خورشید بتابد خاطره باران ازیاد میرود اینست حکایت فراموشی آدمها
 
این روزها، تو را فقط به اندازه‌ی یک اشتباه، می‌شناسم…
 
باید رفت حتی با ترس !
وقتی مطمئن از ماندن نیستی ، رفتن یقین است
 
دوریت زمستان دیگر است
کمتر از من دور شو ، باز سرما خورده ام
 
 
دلم ؛ جایی مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت را بر عهده نمی گیرد
 
 
دلم قصه ای عاشقانه می خواهد که تا آخرش پای هیچ نفر سومی به میان نیاید
 
 
تو دور می شوی و من در همین دور می مانم …
پشیمان که شدی برنگرد ، لاشه ی یک دل که دیدن ندارد
 
 
“بی خبری” بی پایان ترین خبری است که از تو میرسد این روزها
 
 
درد اینجاست که درد را نمی شود به هیچکس حالی کرد
 

همه چیز با تو شروع شد!
اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود
حتی همین دلتنگی های من
 
حس رنگ زرد چراغ راهنمایی رانندگی رو دارم که هیچکی بهش “تـــــــوجـــــــه” نمیکنه
 
 
منتظرم کسی بیاید بگوید :
سُـــــــک سُــــــک
من پیدا کردم گمشده ام را …
اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است،
 غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم كافیست...
 
 
 
ﮔﺮﻣﺘﺮﻳﻦ اﺣﺴﺎﺳﺖ را ﻧﺼﻴﺐ ﻛﺴﻲ ﻛﻦ ﻛﻪ در ﺳﺮد ﺗﺮﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻳﺎد ﺗﻮﺳﺖ
 
دیــــــوار ها هـــم عاشــــــق مـــیشوند !.!.!
یادگاری ننویسید،اگر قصد برگشتن ندارید . . .
برديـا
 
 
بیچاره خورشید…!!!
دلش به زمینی خوش است که هرروز دورش میزند
 
 
ساکتم!!!نه اینکه دردی نیست…حنجره ای نمانده برای فریاد…!!
 
 
 
تو چه میفهمی حال و روز کسی که دیگر هیچ نگاهی دلش را نمی لرزاند
 
 
برات گردنبندی ازگریه ساختم،یادت باشه اگه فراموشم کنی گریه هام گردنته
 
 
قلبم روشکست! نفرینش نمیکنم اما دیگه جاش تودعاهام خالیه
 
 
 
چقدر دلم هوایت را کرده…حالا که دیگر هوایم را نداری.
 
هق هق
چقدر سخته تو حق حق گریه هات نفس نفس بزنی و عشقت به یکی دیگه بگه نفس …!(
 

 

  
زیباترین حس زندگی مرورخاطره های خوبست.پس مرورت میکنم هنگامی که دلتنگتم
 
 
کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه ای سرد است باید رفت
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 7 تير 1392برچسب:, ساعت 7:42 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |