شيشه...

شيشه...

روی آن شیشه تبدار تو را " ها " کردم

 

         اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم

             حرف با برف زدم

                  سوز زمستانی را با بخار نفسم وصل به گرما کردم

                          شیشه بد جور دلش ابری و بارانی شد

                                شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

                                      عرق سردی به پیشانی آن شیشه نشست

     تا به امید ورود تو دهان وا کردم

           در هوای نفسم گم شده بودی ای عشق

                  با سرانگشت تو را گشتم و پیدا کردم

                      با سرانگشت کشیدم به دلش

                          عکس تو را عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم

                               و به عشق تو فرآیند تنفس را

                                   هم جذب اکسیژن چشمان تو معنا کردم

                                        باز با بازدمی اسم تو بر شیشه نشست

                                             من دمم را به امید تو مسیحا کردم

      پنجره ، دفترم امروز شد و شیشه غزل

           و من امروز براین شیشه تو را " ها " کردم

                 آن قدر آه کشیدم که تو این شعر شدی           

                      جای هر واژه ، نفس پشت نفس جا کردم



نظرات شما عزیزان:

دخترشیشه ای
ساعت18:47---22 مهر 1393
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر

باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر

«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»

این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر

خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار

ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر

عید سعید غدیر بر شما مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ساعت 11:21 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |