انواع دوست دارم ها

نازنین یارم کم بده آزارم ، من همونم که هنوز خیلی دوست دارم 

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دوسش دارم منو ببخش

من و ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمارم

من و ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم   

من و ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم

منوووووووووووو ببخششششششششششش

عشق تنهاواژه ایست که عاشقان به آن قسم می خورن پس قسم به عشق

دوست دارم 

ای گل ریشه ریشه دوست دارم همیشه 

دوستت دارم پس دوستم داشته باش 

تو را دوست دارم اما هرگز برای رسیدن به تو اشک نخواهم ریخت 

تو را دوست دارم اما هرگز در مقابلت زانو نخواهم زد 

تو را دوست دارم اما هرگز گل سرخی به تو هدیه نخواهم داد  

تو را دوست دارم اما هرگز به کسی نخواهم گفت 

با تمام وجود دوستت دارم   

دارم شب واست می نویسم که بهت بگم دنیام تاریک مثل شب تنهام مثل ماه

کوچیکم مثل ستاره اما دوست دارم قد آسمونی که اندازه نداره . 

آن روزی را دوست دارم که با طلوع عشق تو آغاز شود و عشق را آن گاه دوست دارم

 که زندانی قلب تو باشم وچه زیباست زندانی قلب تو بودن و بی تو فصلی سردم

ای یگانه ی شمع وجودم در وادی غربت و بی کسی دوست داااااااارم . 

غریبه ی آشنا عاشقانه دوستت دارم بیااااااا 

نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم

با تو از طلسم قصه سر در می یارم

لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزست

شب می ترسه از  خودش وقتی می گم

دوسسسسست داااااااااااااااااااااااارم   

دوست دارم ولی ...................................... نمی گویم کیستم 

هنوز هم دوستت دارم ولی ....................... با قلبی شکسته 

هی ... ( نامه ، اس ام اس یا هرچی ... ) برو پیش اونی که بهش فکر می کنم 

اگه کار داشت مزاحمش نشووووووو

اگه خواب بو د آروم ببوسش و برگرد 

اما اگه تو رو خوند بهش بگو دوسش دارم 

                           اخر كلمه دوستت دارم     به كي بگم دوستت دارم

 

 

 

عشقــ تــــــــــو

 

شوخیــ زیباییــ بـــود کهـ خداونــ ـد بــا قلبــ منــ کـرد !

 

زیبــا بـــــود

 

امـــا

 

شوخیــ بــــود !

 

حـــالا . . .

 

تـــو بیــ تقصیریـــ !

 

خدایــ تــو همـ بیــ تقصیــر استــ !

 

منــ تـــــــاوانــ اشتباهـ خــود را پـسـ میدهمـ..!!

 

تمــ ـامـ اینــ تنهاییـــ...

 

تــــــــاوانــ « جدّیــ گرفتنــ آنــ شوخیــ » استــ....!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ساعت 1:23 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |